chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe voeg je Planner toe aan een kanaal?

    Eindgebruikers

    In Teams kan je ook een tabblad toevoegen in een kanaal waarop je de taken van je team of van je project kan centraliseren op een visuele manier. Dat gebeurt met de app Planner.

    1. Klik op het + icoon in het kanaal waaraan je de tab wil toevoegen
      Hoe voeg je een tab naar een bestaande SharePoint-bibliotheek toe
    2. Selecteer Planner
      Een tabblad toevoegen Planner
    3. Bepaal of je een nieuw plan met taken wil maken, of wil verderwerken met een bestaand plan (als je de Planner app al eerder gebruikte)
    4. Kies een naam voor de tab
    5. Klik op Opslaan
      Planner in Teams