chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Problemen met navigeren in Vlimpers?

    Werk in 2 verschillende internetbrowsers

    Open je Selfservice in Vlimpers en je Vlimpers-contactformulier niet in dezelfde internetbrowser (bv. Internet Explorer, Firefox, Google Chrome,...) (Enkel van toepassing voor klanten van het Dienstencentrum Personeelsadministratie)

    Hoe ga je te werk?

    • Open browser 1
    • Navigeer naar Vlimpers
    • Open je Selfservice via de tegel 'Mijn gegevens' te klikken en klik vervolgens op 'Overzicht Selfservice'
    • Open browser 2
    • Navigeer naar Vlimpers
    • Open je Vlimpers-contactformulier door op de tegel 'Vragen?' te klikken en klik vervolgens op 'Vlimpers contactformulier'

    Nu kun je op hetzelfde moment je gegevens invoeren of raadplegen in je Selfservice en je vraag stellen aan het Dienstencentrum Personeelsadministratie. Doe je beide in eenzelfde browser, dan kun je een foutmelding krijgen.

    Staat op je computer maar 1 browser geïnstalleerd? Installeer dan een 2de browser via het Software Center op je bureaublad. Doorloop hierbij volgende stappen: 

    • Dubbelklik op het Software Center-icoon   op je bureaublad
    • In het overzichtsscherm dat zich opent, vind je alle toepassingen die je zelf kan installeren op je computer.
    • Zoek in de lijst naar een ander internetbrowser (Google Chrome, Firefox,....) en selecteer dit programma
    • Klik rechts onderaan in de blauwe kader op de knop INSTALLEREN
    • Na de installatie kan je een ander internetbrowser gebruiken om op de internet-pagina’s te openen

    Wanneer je toch een foutmelding krijgt

    Heb je op een bepaald moment toch het contactformulier en Vlimpers binnen dezelfde browser gebruikt en krijg je de foutmeldingen te zien? Dit probleem is gemakkelijk op te lossen.

    Sluit alle browser-vensters volledig (door op het kruisje rechts bovenaan in het scherm te klikken) en start daarna opnieuw.

    Wanneer je opnieuw aanmeldt in Vlimpers zal je merken dat je opnieuw zonder problemen kan navigeren.