chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Specialisme en details

    Het Agentschap Overheidspersoneel (AgO) brengt alle vragen en meldingen die via het Vlimpers-contactformulier binnenkomen in kaart door ze te ordenen volgens ‘specialisme’ en ‘details’. Op deze webpagina vind je alle informatie relevant voor de medewerkers van AgO.  

    Voor wie?

    Het aanduiden van een ‘specialisme’, ofwel thema is verplicht, zowel voor de klant als voor de AgO-medewerker in de ‘werkruimte voor dossierbehandelaars’. Een ‘details’, ofwel subthema selecteren is niet verplicht.

    Wat?

    Schakel bundelt alle vragen en meldingen die binnenkomen via het Vlimpers-contactformulier volgens specialisme en details die afgestemd zijn op de thema-indeling van de ‘Personeel’-pagina’s van Vlaanderen Intern. Lees verder op deze webpagina welke specialismen en details er zijn.

    Om de dienstverlening vlotter te laten verlopen wijst Schakel op basis van het gekozen specialisme automatisch een gespecialiseerde behandelgroep toe. Het is dus belangrijk om goed na te denken over welk specialisme het best past bij je vraag. Lees verder op deze webpagina welke automatische toewijzingen er zijn.

    Bij het aanklikken van een specialisme krijg je als klant hierover meer uitleg te zien en verschijnen er meteen ook een aantal voorbeeldvragen en een verwijzing naar de informatie op de ‘Personeel’-pagina’s van Vlaanderen Intern.
    Wil je een nieuwe voorbeeldvraag laten opnemen of de bestaande laten aanpassen? Contacteer dan de Schakel-beheerders via het Vlimpers-contactformulier. Hulp nodig? Of bekijk de instructiefilmpjes van Vlimpers.

    Opgelet: Het informatieveld verschijnt niet in de ‘werkruimte voor dossierbehandelaars’. AgO-medewerkers kunnen op deze webpagina de begeleidende informatie raadplegen.

    Soorten

    Schakel gebruikt volgende specialismen en details met bijhorende voorbeeldvragen en linken naar de webpagina voor alle basisinformatie:

    Goed om weten: elke aanpassing in het systeem wordt in dit overzicht geactualiseerd.

    Automatische toewijzingen

    Volgende automatische toewijzingen zijn momenteel ingesteld in Schakel:

    Goed om weten: elke aanpassing in het systeem wordt in dit overzicht geactualiseerd.

    Overzicht automatische toewijzingen

    specialisme

    detail

    behandelgroep/team

    loopbaan

    tucht/schorsing

    Juridisch Kenniscentrum

     

    top- en middenkader

    re-integratie

    Re-integratie en herplaatsing

     

    herplaatsing

    opleiding

    opleiding

    Vorming

    rapportering

    alle opties

    HR-data 

    rekrutering en selectie

    alle opties

    Rekrutering en selectie

    toegang en rechten

    toegang en rechten

    Dienstverlening

    welzijn

    alle opties

    Overheidsbreed team

    Contact

    Meer informatie of een vraag?

    Contacteer de Schakel-beheerders via het Vlimpers-contactformulier. Wijs je vraag toe aan de behandelgroep ‘Tech & Data Dienstverlening’. Selecteer ‘Technisch Probleem’ als specialisme en detail ‘Vlimpers contactformulier’.

    Suggesties?

    Heb je aanvullingen of een opmerking over deze webpagina? Meld je suggestie(s).