chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Informatie voor partners

    Informatie Vlaanderen stelt je aanwezigheid op de beursvloer zeer op prijs. We stappen af van de klassieke beurs, met andere woorden, we bouwen geen stands. Dat is ook niet nodig op een digitaal event. We werken met het Thola-platform, een gloednieuw congresplatfom. Kijk gerust eens rond op de website van Thola. De look & feel wordt uiteraard aangepast voor de Trefdag.

    Elke partner is aanwezig via een billboard. Hoe je die billboard invult kies je zelf. We bieden graag de volgende mogelijkheden aan:

    Basis stand

    BillboardBasic

    Een billboard met bedrijfslogo en url, en een communicatiemodule waarmee de bezoeker rechtstreeks contact kan opnemen op basis van Teams Live. Je ziet de avatars van de bezoekers in de ruimte, en kan ze ook zelf aanspreken. Bezoekers kunnen hun gegevens bij jou droppen zodat je ze later kan contacteren.
    Deze basisformule kost €500. Niet-commerciële organisaties betalen €250.

    Dubbele stand

    Kies voor een billboard dat dubbel zo groot is, bovenop de voordelen van de basisstand. Zo verhoog je meteen de zichtbaarheid van je bedrijf. Kostprijs €1.250.

    Start-ups

    Wil je als startup aanwezig zijn op de beurs of in het programma? Neem dan contact op met Stephane Coppens van Sandbox Vlaanderen en bekijk hoe je erbij kan zijn.

    Extra’s

    Maak je deelname aantrekkelijker met de volgende extra’s:

    • Een introfilmpje van max. 90 seconden op je billboard. Bezoekers die voorbijkomen zien deze animatie en kunnen je meteen aanspreken. De kost is hiervoor op te splitsen: voor de productie zorg je zelf, of je doet een beroep op onze partner Sylvester Events. De plaatsingskost is €250.
    • Een vooraf opgenomen infosessie/film van max. 30 minuten. Heeft je klant een interessant verhaal over jullie samenwerking? Kies voor deze optie. In deze infosessie leg je haarfijn uit wat je wil, maar we adviseren om je klanten hierin te betrekken. Deze sessie zal te zien zijn op de Trefdag, maar ook daarna blijft het filmpje beschikbaar op de webpagina van de Trefdag. De kost is hiervoor op te splitsen: voor de productie zorg je zelf, of je doet een beroep op onze partner Sylvester Events. De plaatsingskost is €1000. Laat ons ten laatste op 30 september het onderwerp weten zodat we je bijdrage kunnen aankondigen in het programma dat gecommuniceerd wordt aan de deelnemers.

    • Een live sessie van max. 30 minuten in het programma van de TDV2020. Geef een infosessie, live via Teams. Laat je klant aan het woord en scoor bij het publiek! Je infosessie wordt vermeld op de agenda van de Trefdag Digitaal Vlaanderen, bezoekers kijken rechtstreeks. Je hoeft vooraf niets op te nemen, er is dus geen productiekost. Interactie met het publiek is mogelijk via de chatfunctie in Teams. De sessie is nadien niet meer beschikbaar op het platform, maar kan later wel herbekeken worden via de website van de Trefdag Digitaal Vlaanderen. Er is plaats voor 8 live-sessies. Plaatsingskost: €2500. Laat ons ten laatste op 30 september het onderwerp en de naam van de spreker weten zodat we je bijdrage kunnen aankondigen in het programma dat gecommuniceerd wordt aan de deelnemers.

    • Podcast opnemen. Podcasts zijn de ideale manier om de bezoekers te informeren over je bedrijf. Veel professionals luisteren naar podcasts, omdat je deze kan combineren met woon-werk verkeer of sportactiviteiten. Alle podcasts worden verzameld in een bibliotheek. Deze zullen later ook nog beschikbaar zijn via de website van de Trefdag Digitaal Vlaanderen. De kost is hiervoor op te splitsen: voor de productie zorg je zelf, of je doet een beroep op onze partner Sylvester Events. De plaatsing in de bibliotheek: €250. Laat ons ten laatste op 30 september het onderwerp weten zodat we je bijdrage kunnen aankondigen in het programma dat gecommuniceerd wordt aan de deelnemers.

    Heb je zelf nog ideeën of wensen? Neem dan contact op via aiv_communicatie@kb.vlaanderen.be

    Partner voor de opname video en podcasts is Sylvester Events, contactpersoon is Philippe Madry of +32 486 50 63 87. Wie wil samenwerken met Sylvester neemt ten laatste op 30 september contact op met onze partner zodat je opname tijdig kan ingepland worden.

    Campagnemateriaal

    Download hier campagnemateriaal om je communicatie te ondersteunen:  Downloadpakket Trefdag.zip