chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Verfijn je zoekresultaten

    Antwoord VTC op reacties bij advies A/2020/05

    Datum: 
    20 oktober 2020

    Reactie van de VTC van 20 oktober 2020 in verband met advies en waarschuwing VTC nr. 2020/05.

    De VTC heeft via diverse kanalen kennis genomen van een aantal reacties op haar advies en waarschuwing VTC nr. 2020/05 van 8 september 2020, over informatieveiligheid en GDPRconformiteit bij publieke cloud hosting. Dit is haar antwoord.

    Advies VTC nr. 2020/07

    Datum: 
    6 oktober 2020

    Advies Vlaamse Toezichtcommissie nr. 07/2020 van 6 oktober 2020 met richtlijnen voor Coronamaatregelen in onderwijs. Versie 1.0: temperatuur meten bij aankomst op school.

    Advies VTC nr. 2020/08

    Datum: 
    8 september 2020

    Advies Vlaamse Toezichtcommissie nr. 2020/08 van 8 september 2020 over de conceptnota VDAB als data-, loopbaan-, en activeringsregisseur op de Vlaamse arbeidsmarkt en timing en proces van de verdiepingsdecreten.

    Advies VTC nr. 2020/05

    Datum: 
    8 september 2020

    Advies Vlaamse Toezichtcommissie nr. 2020/05 van 8 september 2020 over Informatieveiligheid en GDPR-conformiteit bij hosting door Amazon Web Services (AWS-cloud) van 4 Platformen van Onderwijs en Vorming met waarschuwing voor entiteiten Vlaamse overheid.

    Advies VTC nr. 2020/01

    Datum: 
    14 januari 2020

    Richtlijnen van de Vlaamse Toezichtcommissie bij het gebruik van digitale middelen in het onderwijs zoals leerlingen, cursisten- en personeelsadministratie, leerlingvolgsystemen, pakketten voor financieel beheer, educatief lesmateriaal en elektronische leeromgevingen,...