chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Vlimpers tarieven

    Maakt je departement of agentschap gebruik van Vlimpers-modules en wil je graag inzage in de kosten? Op deze webpagina vind je een overzicht van de tarieven.

    Facturatie

    De Vlaamse Regering bepaalde volgende facturatieprincipes:

    • De Vlaamse overheid investeert met het project PersoneelPunt in een gemeenschappelijk en performant HR-systeem. De investerings- en projectkosten worden gedragen door het beleidsdomein Kanselarij en Bestuur.
    • De recurrente gebruikerskosten (licenties en onderhoud) worden doorheen de projectfase (2017-2020) aangerekend aan de aangesloten departementen en agentschappen.

    Goed om te weten: het Agentschap Overheidspersoneel (AgO) factureert jaarlijks (bedragen vanaf 2019):

    • 178 euro per actief dossier. Dit is inclusief de kosten voor loonverwerking, kern HR (gegevensbeheer personeelsleden) en talent HR (nieuwe modules om talenten digitaal aan te trekken, op te volgen en te ontwikkelen). De modules Planning en Tijd zijn niet inbegrepen in deze kosten.
    • 75 euro per actief dossier voor externen die geregistreerd worden in Vlimpers. Dit is zonder maandelijkse loonrun.
    Welke informatie vind je terug op de factuur?
    • een overzicht van de recurrente kost (zie boven) waarin het gebruik van kern HR, loonverwerking en van alle nieuwe modules talent HR is inbegrepen.
    • het eventueel gebruik van de huidige modules Planning en Tijd.
    • eventueel drukwerk
    • bijlage: de rapporten die als basis dienden voor de opmaak van de facturen
    Wanneer wordt de factuur berekend?

    De facturatie voor het gebruik van Vlimpers gebeurt 1 keer per jaar op basis van een meetpunt (rapport) op 1 februari voor datzelfde jaar.

    Goed om te weten: de tarieven kunnen jaarlijks aangepast worden.

    Tarieven nieuwe aansluiting

    Een standaardaansluiting op Vlimpers kost:

    • 82 euro per gebruiker
    • 2.500 euro als eenmalige opzetkost

    Bij een niet-standaardaansluiting vervalt de eenmalige opzetkost en worden de effectieve kosten van de noodzakelijke aanpassingswerken gefactureerd.

    Overzicht tarieven

    Vlimpers-module

    Recurrente kost (tarief 2019)

    Vlimpers Kern HR (omvat de standaardmodules zoals: persoons- en functiegegevens, afwezigheden, arbeidsplaatsbeheer, …)

    • Selfservice manager
    • Selfservice werknemer
    • Vlimpers Portaal
    • Vlimpers Mobiel
    • Vlimpers Interfaces
    • Vlimpers e-dossiers
    • Rapportering
    • 178 euro per actief dossier
    • 75 euro per actief dossier voor 'externe' medewerkers

    Vlimpers Loonmotor

    inbegrepen

    Vlimpers Tijd

    60 euro per gebruiker

    Vlimpers Planning

    144 euro per gebruiker

    Vlimpers Talent HR

    • Ploeg
    • Rekrutering
    • Leren
    • Talentbesprekingen
    • Profielbeheer

    inbegrepen

    Voor de papieren verzending wordt per gebruiker 11,20 euro aangerekend op jaarbasis. Dit is de prijs per stuk (0,80 euro) van het drukwerk vermenigvuldigd met 14 (het aantal loonstroken (12), het document voor de fiscale fiche en syndicale premie). 

    Contact

    Meer informatie of een vraag?

    Agentschap Overheidspersoneel
    Havenlaan 88 bus 31
    1000 Brussel
    overheidspersoneel@vlaanderen.be