chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Wat moet je weten over de vernieuwde Selfservice in Vlimpers?

    Vlimpers werd vernieuwd! Op deze pagina vind je een overzicht van de belangrijkste wijzigingen.

    Selfservice in een nieuw jasje

    • Intuïtieve navigatie via tegels: de selfservice werd opgebouwd via tegels die een snel overzicht bieden van de verschillende Selfservice functionaliteiten.

    printscreen selfservice werknemer

          

    De knoppen bovenaan rechts blijven heel de tijd zichtbaar. Met home button kom je steeds terug op het Selfservice portaal (de tegelpagina). Via menu button kan je afmelden.

    Printscreen Selfservice werknemer

    Heb je een managersrol in Vlimpers? Dan kom je eerst op de Selfservice voor managers terecht. Via het pijltje bovenaan kan je navigeren naar de Selfservice voor medewerkers   

    Een korte handleiding met meer uitleg over navigeren in Vlimpers kan je hier terugvinden.

    • Ingebouwde hulpteksten: vanaf nu heb je geen aparte handleiding meer nodig om Vlimpers Selfservice te gebruiken. Via help button kan je wanneer je in Vlimpers een actie wil uitvoeren, de bijhorende hulptekst raadplegen.

    • Bij het formulier 'verlof indienen' verschijnt de knop 'indienen' pas wanneer je alle verplichte velden hebt ingevuld.  

    Nieuwe functionaliteiten

    • Mogelijkheid om een foto toe te voegen aan jouw persoonsgegevens
    • Kaartnummer maaltijdcheques wordt bewaard bij contactgegevens. Wanneer je jouw kaart verliest, kan je daar het nummer terugvinden waarmee je de kaart kan laten blokkeren en een nieuwe aanvragen.
    • Nieuwe verlofcategorie 'werktijdregeling', waaronder (compensatie) uitzonderlijk werken, compenserende inhaalrust en recuperatie priksaldo worden gebundeld
    • Nieuwe selfservicemogelijkheden voor
      • aanvraag fietsvergoeding
      • aanvraag van vergoedingen zoals overuren, zaterdag, zondag, nacht, verstoring, gevaar of ploegentoelage
      • aanvraag abonnement van vervoersmaatschappijen

      Opgelet: deze functionaliteiten worden nog niet door elke entiteit gebruikt. Voor meer informatie kan je terecht bij jouw personeelsdienst.

    Ontdek alle nieuwigheden in Vlimpers zelf!