chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Ambassadeurs infosessie 2: Documentbeheer en samenwerken in de Cloud

    Plaatsen
    Beschikbare plaatsen: 
    15
    Minimum aantal inschrijvingen: 
    15
    Maximum aantal inschrijvingen: 
    30
    Prijs
    Prijs per deelnemer: 
    € 0,00
    Kosten annulering: 
    € 15,00
    Locatie
    Locatie: Herman Teirlinckgebouw - lokaal 01.05
    Datum
    woensdag, 19 juni 2019
    Uiterste inschrijvings- en annuleringsdatum: 
    maandag, 17 juni 2019
    Sessies: 
    woensdag, 19 juni 2019 - 09:30 tot 12:00

    Ben jij ambassadeur in je entiteit?  Dan lichten we graag toe:

    • welke applicaties er ter beschikking staan in Office 365 op het vlak van documentbeheer en samenwerken. Naast SharePoint is er nu ook Teams, Planner, e.a.
    • wat de veranderingen en voordelen zijn van het werken met deze apps
    • wat de dataclassificatie is en hoe je ze gebruikt
    • hoe je je collega's kunt ondersteunen bij het beter werken met deze hulpmiddelen

    Je krijgt ook een introductie over hoe je je collega’s kunt ondersteunen met de video-lessenreeksen over:

    • samenwerken met Teams of SharePoint
    • documentbeheer in een SharePoint bibliotheek
    • toepassing van de dataclassificatie

    Om succesvol te zijn, moet je je collega's blijvend ondersteunen, en dat is mogelijk door o.a.:

    • mysteryshopping-technieken toe te passen
    • met humor de juiste richting aan te wijzen
    Thema
    Thema: 
    Informatica-opleidingen
    Doelgroep
    Doelgroep: 
    Ambassadeurs van entiteiten van de Vlaamse overheid die afnemer zijn van de werkplekdiensten (Maximaal Digitaal) van het HB-plus contract. Zij promoten en ondersteunen de digitale werkplekdiensten bij hun collega’s.
    Leervorm
    Leervorm: 
    Klassikaal
    Verplichte voorkennis
    Verplichte voorkennis: 
    Geen
    Aanbevolen voorkennis
    Aanbevolen voorkennis: 
    Geen
    Meer informatie
    Meer informatie: 

     

    Praktische informatie:
    Jan Pintelon
    e-mail: werkplek@vlaanderen.be

    Inhoudelijke informatie:
    Jan Pintelon
    werkplek@vlaanderen.be

    Meer info
    https://werkplek.vlaanderen.be/

    Inhoudelijke vragen
    Inhoudelijke vragen: 

    hilde.robbeets@vlaanderen.be

    Praktische vragen (AGO)

    vorming@vlaanderen.be of 02 553 51 99.