Lid worden van een organisatie

Om gebruik te kunnen maken van de Informatie Vlaanderen-applicaties moeten bepaalde rollen toegekend worden die toegang geven tot een applicatie. Om een rol te kunnen verkrijgen, moet u eerst geregistreerd zijn en lid zijn van een organisatie in de toegangsbeheermodule.

Indien je nog geen lid bent van een organisatie en graag gebruik wil maken van de Informatie Vlaanderen-toepassingen: neem dan contact op met de toegangsbeheerder van je organisatie of de  Helpdesk Informatie Vlaanderen (09/276 15 00). Een toegangsbeheerder kan je uitnodigen in de organisatie en toegang geven tot een toepassing door je een rol toe te kennen. (Lees hierover via uitnodiging ontvangen)

Indien je al lid bent van een organisatie, kan je bepaalde rollen aanvragen. Zie toegang aanvragen voor meer informatie.

Het is ook mogelijk om lid te zijn van meerdere organisaties. Daarvoor moet je door een toegangsbeheerder uitgenodigd of toegevoegd worden aan meerdere groepen (organisaties of suborganisaties). Het gevolg daarvan is dat je bij het aanmelden de keuze krijgt met welke account je wil werken.
Hierover lees je alles via gebruiker met meerdere accounts.