De tab contactinformatie op je gebruikersprofiel toont al jouw contactgegevens die je bij aanmaak van je profiel moest invullen: minstens een voornaam en familienaam, alsook een e-mailadres. Dit kan je verder aanvullen met een adres en/of telefoonnummers. Het geeft aan of je lid bent van een organisatie. En het bevat ook de contactgegevens van de toegangsbeheerder(s) bij een ‘hogere’ instantie. Dit is soms een beheerder bij het Informatie Vlaanderen, of anders een toegangsbeheerder uit jouw organisatie maar dan op een overkoepelend niveau. Klik je op het e-mailadres onder de naam dan opent je e-mailapplicatie.
Het is mogelijk je contactgegevens aan te passen door te klikken op wijzig profiel. Je kan simpelweg de gegevens aanvullen en onderaan bewaren.
Een adres toevoegen is ook heel eenvoudig. Wanneer je de actie 'Adres toevoegen' aanklikt wordt het scherm naar onder uitgebreid.
Je vult het adres in en vinkt de check-box hoofdadres aan. Dit impliceert dat je – indien je dit nodig vindt – meerdere adressen kan invoeren, maar er kan maar één fungeren als hoofdadres.
Elk adres dat je aanmaakt moet ook een label krijgen: Thuis – Werk – Facturatie – Levering. Kies daarom in de uitklaplijst links bovenaan een ‘soort’.
Wil je het adres behouden en tonen op je profiel, dan hoef je enkel nog 'Bewaren' te klikken.
Wil je geen adres tonen op je profiel, dan laat je het hoofdadres aangevinkt maar verwijder je het gedeelte adressen via de knop 'Verwijder'.
Via de tab contactinformatie is het ook mogelijk om:
- je paswoord te wijzigen. Meer informatie vind je onder wachtwoord wijzigen.
- je account te deactiveren. Meer info via account deactiveren.
- je account te migreren. Lees hier alles over bij account migreren.